Gwarancja
Gwarancja obejmuje:
-
Złoto i srebro - zgodność próby metalu oraz jakość materiału i powierzchni.
-
Złocenie i rodowanie - barwa oraz jakości wykonania.
-
Powierzchnię.
-
Oprawę kamieni - stabilność osadzenia.
-
Naszyjniki i bransoletki - trwałość ogniw, elementów składowych oraz zapięć.
Okres gwarancji: 2 lata od daty wydania Produktu.
Gwarant: Jakub Trzeciak, prowadzący działalność gospodarczą jako 3GEMS JAKUB TRZECIAK.
Adres: ul. Bełchatowska 34/1, 60-161 Poznań
E-mail: kontakt@3gems.pl
Telefon: +48 517-484-129
NIP: 7792572708
REGON: 528969241
Warunki Gwarancji
- Odpowiedzialność: Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w Produkcie w chwili jego wydania kupującemu.
-
Gwarancja nie obejmuje:
- naturalnego zużycia Produktu lub jego części na skutek eksploatacji;
- uszkodzeń mechanicznych powstałych po wydaniu Produktu kupującemu (pęknięć, rys, wyszczerbień, odpryśnięć, działaniem sił zewnętrznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur lub ciśnienia powietrza i czynników chemicznych);
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania, przechowywania, czyszczenia i konserwacji Produktu;
- uszkodzeń powstałych wskutek napraw podejmowanych przez osoby trzecie do tego nieuprawnione;
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania dołączonej instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania Produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem;
- uszkodzeń powstałych na skutek przeróbek, ingerencji w budowę Produktu i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez uprawnionego z gwarancji, o ile nie jest to niezbędne dla prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem korzystania z Produktu.
- Reklamacje: W przypadku ujawnienia wad Produktu we wskazanym wyżej okresie, Gwarant obowiązany będzie usunąć wady (naprawić) Produkt lub wymienić Produkt na wolny od wad na zasadach wskazanych poniżej. Reklamacje można składać pisemnie na adres Gwaranta lub e-mailem na podany adres. Zaleca się zawarcie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) dowodu zakupu; (3) żądania reklamacyjnego; oraz (4) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Gwaranta. Gwarant może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie innych, dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Uprawnienia: Kupujący może żądać naprawy lub wymiany Produktu. Gwarant może zdecydować o sposobie usunięcia wady, jeżeli wybrana przez kupującego metoda jest niemożliwa lub zbyt kosztowna.
-
Koszty:
- Kupujący udostępnia Gwarantowi Produkt podlegający naprawie lub wymianie, a Gwarant odbiera od kupującego Produkt na swój koszt.
- Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta, może on zaproponować kupującemu inny sposób wykonania reklamacji, w tym obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot Produktu).
- Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Gwarant.
- Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu w czasie od wydania jej Gwarantowi do jej ponownego odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi Gwarant.
- Po wykonaniu uprawnień wynikających z gwarancji Gwarant na swój koszt dostarczy Produkt z powrotem do uprawnionego z gwarancji.
- Termin: Gwarant dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla kupującego, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim kupujący go nabył.
- Nowy okres gwarancji: Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast Produktu wadliwego Produkt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw Produktu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Produktu wolnego od wad lub Produktu naprawionego. Jeżeli Gwarant wymienił część Produktu, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Produktu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
- Zwrot ceny: W przypadku zwrotu ceny Produktu z tytułu obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy przez kupującego, Gwarant obowiązany jest zwrócić cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. W przypadku odstąpienia od umowy termin ten należy liczyć od dnia dostarczenia Produktu przez uprawnionego z tytułu gwarancji.
- Ograniczenia: W stosunku do kupującego niebędącego konsumentem ani osobą fizyczną, o której mowa w art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gwarant nie odpowiada za szkody spowodowane pośrednio lub bezpośrednio przez funkcjonowanie Produktu, włączając w to szkody spowodowane przez niemożność użytkowania, przerwy w pracy oraz jakiekolwiek powtarzalne, incydentalne lub specjalne szkody wszelkiego rodzaju, włącznie z utratą zysków lub redukcją kosztów. Odpowiedzialność Gwaranta w stosunku do takich kupujących, bez względu na jej podstawę prawną, ograniczona jest do wysokości zapłaconej ceny Produktu i nie obejmuje utraconych korzyści.
- Własność: Własność Produktu lub jego części zwróconych lub wymienionych w ramach uprawnień gwarancyjnych przechodzi z powrotem na Gwaranta.
Uwagi końcowe
- Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej, a w szczególności nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza ona uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi lub braku zgodności Produktu z umową.
- Szczegółowe informacje dotyczące warunków zakupu, zwrotów i reklamacji znajdują się w naszym regulaminie.